O nás

Společnost NextiraOne je přední mezinárodní odborník v oblasti komunikačních služeb.Sídlem společnosti je Paříž, má zastoupení v 15 evropských zemích i v Americe, zaměstnává přes 4300 lidí, z toho 2500 vysoce kvalifikovaných odborníků a její zákaznická základna čítá přes 60 000 zákazníků.

Díky přímému obchodnímu a servisnímu zastoupení v 15 evropských zemích i v Americe NextiraOne velmi dobře rozumí lokálním trhům a díky spolupráci a podpoře s více než stovkou servisních a obchodních partnerů po celém světě a rozsáhlým zkušenostemnabízí svým zákazníkům z celého světa řešení a služby, které jsou nejlepší ve svém oboru.

Společnost NextiraOne byla vytvořena v dubnu 2002 cestou akvizice servisního a distribučního oddělení společnosti Alcatel-Lucent. V létě roku 2006 management NextiraOne zaštítil soukromé odkoupení kmenového kapitálu společnosti firmou ABN AMRO Capital France, nyní ABÉNEX Capital. Klíčoví členové evropského manažerského týmu NextiraOne jsou zároveň akcionáři firmy.

NextiraOne spolupracuje s předními světovými výrobci technologií jako jsou Alcatel-Lucent, Avaya, Cisco Systems, Genesys a Microsoft. Mnoho specialistů NextiraOne rovněž drží certifikáty nejvyšší úrovně znalosti technologií svých dodavatelů, stejně jako certifikace PMI(Project Management International) a ITIL.Společnost NextiraOne Czech s.r.o. je českou pobočkou nadnárodní společnosti NextiraOne. Je dodavatelem komplexních řešení v oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center, informačních technologií a bezpečnosti dat. S instalovanou bází s již více než dvě stě zákazníky je vedoucím dodavatelem řešení a služeb na českém trhu komunikačních a informačních technologií.

Poskytuje profesionální služby založené na nejkvalitnějších technologiích od předních světových výrobců na trhu jako jsou Alcatel-Lucent, Cisco Systems, Checkpoint, Avaya, HP, IBM, Oracle, Microsoft, Genesys apod. Nabízí kompletní služby pro celý životní cyklus řešení: od auditu infrastruktury přes plánování a návrh až po implementaci a následnou servisní podporu či nadstandardní řešení formou služby managed services. Primární snahou společnosti je zajistit zákazníkům volbou řešení optimálních řešení rychlou návratnost vložených investic.

Společnost se v České republice zabývá především implementací komplexních projektů v oblasti kontaktních center s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky (tzv. CRM), budováním systémů managementu sítí, aplikací a procesů a budouváním komunikačních řešení založených na IP technologiích. Prostřednictvím akvizice firmy CORE Computer v roce 2004, posílila NextiraOne Czech své obchodní možnosti v oblasti datových infrastruktur, VoIP technologií a bezpečnosti.

Zákazníky NextiraOne Czech jsou společnosti všech velikostí a odvětví. Mezi reference NextiraOne Czech se řadí: T-Mobile Czech Republic, Telefónica Czech Republic, Vodafone, ČSOB, Česká spořitelna, ČEZ, AAA Auto Praha, Finanční ředitelství ČR, Ministerstvo obrany ČR, Česká pošta, Accenture Services, UniCredit Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, GE Money Bank, Linde, Nestlé, Ministerstvo vnitra ČR, Česká televize, Masarykova univerzita Brno, Vysoké účení technické v Brně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a mnoho dalších.

NextiraOne Czech zaměstnává nyní cca 120 pracovníků ve 4 regionálních lokalitách - v Praze, Plzni, Brně a Ostravě. NextiraOne Czech jako dodavatel specializovaných služeb a řešení disponuje profesionálním týmem techniků, projektových manažerů a konzultantů, kteří jsou vyškoleni a certifikováni na řešení založená na široké škále špičkových technologií.

Služby a řešení NextiraOne získaly v roce 2011 ocenění kvality v kategorii Certifikované služby IT za svůj komplex servisních služeb All in One Service. Tento komplex servisních služeb NextiraOne Czech v oblasti informačních a telekomunikačních technologií je zaměřený na budování, správu a další rozvoj infrastruktury kontaktních center, pobočkových ústředen, dohledových systémů, aplikační správy, datové infrastruktury a datových center.

Jedinečnost řešení servisních služeb společnosti NextiraOne je založena na dlouhodobých zkušenostech v této oblasti a proto byl vytvořen modulární systém servisních produktů s jehož pomocí je společnost schopna pokrýt potřeby každého zákazníka.Komplexní škála služeb je zaměřena na proaktivní servis, odstraňování poruch, provádění změn konfigurací systémů, zajištění aktualizace softwarových řešení, školení uživatelů a vedoucích pracovníků, konzultační služby a project management.

V České republice NextiraOne Czech působí od roku 2002 a je jedním ze 17 zastoupení mateřské společnosti NextiraOne. Od července 2006 je generálním ředitelem společnosti Petr Hübl.

NextiraOne Czech s.r.o., společnost zapsaná od 12.5.2000 v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 77064, se sídlem: Na Hřebenech II 1718/10, 140 00 Praha 4, IČ: 26175738, DIČ: CZ26175738.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>